الفجر

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

الفجر

الفجر

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
الفجر

تعلميى ادبي وثقافي

احدث عـشر نكت

شيرين حسين
    شيرين حسين
    Admin

بطاقة الشخصية
    ناتاشيا:
    ناتاشيااحدث عـشر نكت Empty
    احدث عـشر نكت Empty

احدث عـشر نكت Empty احدث عـشر نكت

مُساهمة من طرف شيرين حسين الخميس أكتوبر 01, 2009 5:46 am

احدث عـشر نكت Icon11vip

اتنين حراميه دخلوا بيت واحد منهم دخل البلكونه ، شوية وصاحب البيت دخل عليه فقالوه انت بتعمل ايه هنا؟ قالوه انا كنت بحارب اليهود بالطياره و بدمر فيهم ، لحد لما طيارتي عطلت و انا نطيت بالبراشوت و نزلت في بلكونتك ..... قالوه ايوه كده تعجبنى ، مش التاني اللي قاعدلي في البانيو و بيقول علي نفسه من الضفادع البشريه!!

:2

واحد عصبى إتجوز واحده عصبيه الدكتور بيولد مراته..نزل الواديقول للدكتور إبعد إنت أنا هانزل لوحدى

:3
    محشش يسأل محشش تتوقع الجمعة يوافق آخر الشهر ؟ رد عليه : لو ضغطنا عليه يمكن يوافق
    :4

واحد تاكسجى نايم مراتة دخلت علية بالليل وقفلت الباب بشويش..صحى قال لها افتحية واقفلية تانى!!!!

:5

مره مجموعة نمل متغاظين من فيل راحوا واقفين على شجره ولما كان معدى من تحتها راحوا كلهم نطين عليه علشان يفطسوه راح الفيل هز جسمه فكلهم وقعوا من عليه إلا نمله واحده إسمها فوزى راح النمل إللى تحت مناديين عليه وقالوله ..إخنقه يا فـــــــــــوزىييييييييييييييييييي

:6

بلديتنا راح امريكا فلقى كل الشباب اللى لابس تىشيرت عليه بيبسى واللى لابس عليه كوكاكولا واللى لابس سبريت آم رايح البيت وكتب على الجلبية عصير قصب
    :7

مرة واحد كان راجع من لندن فقابلة واحد صاحبة فقال لية: اتعلمت حاجة جديدة يعني اتعلمت انجليزي كويس. فقاله: ايوة طبعا. فقاله: طب يعني إيه تعالى هنا بالانجليزي. قاله: كام هير. ماشي ولما تقوله روح هناك. قاله: بسيطة اروح هناك واقولة كام هير
    :8

مره المدرس سأل الاطفال فى الفصل الى يفتكر نفسه غبى يقف ... بعد شويه وقف تلميذ ...فساله المدرس و ليه بقه يا سيدي بتفتكر نفسك غبي ..فرد عليه التلميذ اصلي محبيتش اشوفك واقف لواحداك يا أستاذ

:9
    واحد لقى الفانوس السحرى ..خرج لة العفريت وقاله انا احققلك كل اللى تتمناه الراجل قاله نفسى تحللنا موضوع الحروب والنزاعات والبلاد اللى بتتحرق والناس اللى بتموت دى ..العفريت فكر شوية وقالة لالا دا موضوع صعب قوى عليا شوفلى موضوع اسهل شوية ..فالراجل طلع صورة مراتة من جيبة وقال للعفريت انا عايش مع الوحش دة من عشرين سنة صلحلى منظرها شوية علشان الواحد يقدر يكمل معاها..العفريت بص قوى للصورة وفكر شوية وقالة انت قلت حاجة عن الحروب والنزاعات

:10

واحدة ست تخينة قوى قوى مش عارفين يوزنوها علشان الميزان كل مرة ينكسر جابوا احدث ميزان من برة وقالوا خلاص هنعرف وزنها بعد ماطلعت على الميزان .لميزان خرج ورقة مكتوب عليها لو سمحتوا ياجماعة واحد واحد بالدور

تقبلوا تحياتى

احدث عـشر نكت Male

احدث عـشر نكت Male

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس أبريل 18, 2024 10:20 pm